حذف جعبه و مرور صفحه کلید مکانیکی ALT
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

حذف جعبه و مرور صفحه کلید مکانیکی ALT
شما هنگام وبلاگ نویسی زیادی انجام می دهید. بنابراین داشتن صفحه کلید عالی یک ضرورت است. در این ویدئو ، من صفحه کلید مکانیکی Drop ALT را جدا کرده و بررسی می کنم.


صفحه کلید مکانیکی Drop (سابقاً Massdrop) ALT دقیقاً مانند صفحه کلید CTRL Drop است ، اما با 67 کلید به جای 87. در غیاب کلیدهای عملکردی ، هیچ فضایی را هدر نمی دهد ، اما هنوز مجموعه کاملی از فلش و عدد را دارد. ساخته شده با یک قاب آلومینیومی جامد با یک صفحه سوئیچ داخلی ، ALT از جنس سنگ است. و به لطف سوکت های سوئیچ hot-swap ، به شما امکان می دهد هر زمان که می خواهید بدون نیاز به لحیم کاری ، سوئیچ ها را تعویض کنید.

ALT از طریق QMK کاملاً قابل برنامه ریزی است ، به این معنی که می توانید ماکرو یا صفحه کلید دلخواه را به هر کلید اختصاص دهید. با اتصال دهنده های USB-C دوگانه ، ALT به جدیدترین اتصالات مجهز شده است. دارای نور پس زمینه RGB قابل تنظیم و نورپردازی است. آن را بر روی یک رنگ تنظیم کنید یا آن را با الگوی موج رنگین کمان روشن کنید. برای افزایش نور پس زمینه ، کیبورد PBT دو شات از طریق درخشش وجود دارد.

 

شخصی سازی صفحه کلید بسیار سرگرم کننده است. با استفاده از سیستم عامل QMK ، بر تمام کلیدها کنترل کامل دارید. تنظیم کننده به شما امکان می دهد تا ماکروها و نقشه برداری کلیدهای سفارشی را برنامه ریزی کنید تا بتوانید به راحتی صفحه کلید خود را برای کار یا بازی تنظیم کنید. ALT همچنین به دو کانکتور USB-C نوع یک (از هر طرف) مجهز شده است و به شما امکان می دهد از کانکتور یدکی برای انتقال داده و شارژ دستگاه استفاده کنید.

ALT دارای لوله های نوری است که به داخل سوئیچ ها تعبیه شده و بهینه شده اند تا بیشترین میزان نور ممکن را از طریق صفحه کلید دریافت کنند. شما همچنین می توانید انتخاب کنید از میلیون ها رنگ مختلف برای هر کلید. بنابراین اگر می خواهید نور در کل طیف چرخه داشته باشد ، می توانید این کار را انجام دهید. اگر نگاهی دوتایی را برای مطابقت با تنظیم خود ترجیح می دهید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. همچنین یک دیفیوزر شفاف LED داخلی برای به حداقل رساندن نقاط مهم در بسیاری از صفحه کلیدهای دیگر وجود دارد. LED ها با فرکانس 100 هرتز کار می کنند ، بنابراین هیچ لرزش قابل مشاهده نخواهد بود.

 

ALT از یک بلوک جامد از آلومینیوم آنودایز ساخته شده است. به اندازه کافی سنگین است که وقتی در یک مسابقه تیرانداز اول شخص قفل شده اید یا یک پست وبلاگ را قفل می کنید ، قرار دهید ، این قاب دارای مشخصات کمتری برای تکمیل دسک تاپ شما است. با تشکر از صفحه تعویض داخلی و PCB قابل تعویض گرم ، ALT این آزادی را به شما می دهد که هر وقت دوست دارید سوئیچ های خود را تغییر دهید. بهتر از همه؟ لازم نیست که هر سوئیچ را لحیم کنید. فقط آنها را وارد کنید و آنها آماده هستند.

ALT در آمازون موجود است. بسته به سوئیسی که انتخاب می کنید ، از 199.99 دلار تا 209.99 دلار باشد. واحد من به سوئیچ های Cherry MX Blue مجهز شده است که هنگام فشار دادن ، صدای "کلیک" متمایز دارند. سوئیچ بلندترین و لمسی ترین سوئیچ ها در خانواده گیلاس MX است.





:: برچسب‌ها: حذف جعبه و مرور صفحه کلید مکانیکی ALT ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: